HTML

Az első benyomás mindig helyes

2013.08.04. 17:37 drcukrasz

Szigeti Zsófi.jpg

Fotó: Kövesdi Réka

Sokszor mondják, hogy bízz az első benyomásban, az első érzésben és akkor nem fogsz csalódni. Ruhapróbáláskor nálam ez sokszor beigazolódottha rögtön beleszeretek abba, ami rajtam van és úgy érzem jól áll, akkor az a ruha tényleg hasznos darab lesz a ruhatáramban. Ha nem tetszem magamnak azonnal, forgolódok, nézelődök a tükör előtt, győzködöm magam, hogy ez végülis nem olyan rossz… …na, akkor biztos rossz döntést hozok, ezeket a dolgokat aztán soha többé nem veszem fel.

Amikor tudatosult bennem, hogy számomra a tortasütés, a desszertek többet jelentenek, mint egy erős érdeklődés, akkor konzultáltam Mautner Zsófi barátnőmmel, aki akkor már nyakig benne volt a gasztronómiában. Szó szót követett, majd arra jutottunk, hogy jó lenne egy külföldi cukrásziskolát elvégezni. A külföldiből nem lett semmi, de a magyart elvégeztem, amely tanulságos volt sok szempontból.

Zsófi ekkor hívta fel a figyelmemet arra, hogy létezik az a műfaj, hogy alkalmi torták készítése. Végignéztünk gyorsan pár honlapot és megállapítottuk, hogy ez jó irány lenne nekem. Nem kell folyamatosan, napra készen friss dolgokat előállítanom, viszont kamatoztathatom nyelvtudásaimat és a gyerekek mellett lassan lehet építekezni. Emlékszem, Michelle Doll honlapját nézegettük.

Az élet akkor mást hozott, a cukrásziskola mellett a Gerbeaud-ba jártam gyakorlatra, ahol beleszerettem a francia cukrászatba. Minőségi alapanyagok, speciális technológia, gyönyörű, ékszerre hasonlító desszertek. Más irányba kezdtem el fejlődni. Tolmácsoltam francia cukrászoknak és ragaszkodtam a bonyolult technikai háttért igénylő francia cukrászathoz.

Aztán négy év elteltével megismertem valakit, aki szuper tehetséges a munkájában és nagyon jó ember, a Viragom Viragom blog szerzője. Ez az ember a design, a stílus és az ízlés ismerője. Fantasztikusan dolgozik, mindent a tökéletességig megtervez és kivitelez, gyakran helyetted gondolkodik, munkabírása elképesztő, ugyanakkor rugalmas és könnyed. Szóval ő, Szigeti Zsófi, akit nagyon tisztelek megbízott bennem annyira, hogy rám bízta az esküvői tortájának készítését.  

Mivel egy ilyen esküvői torta elkészítése soha sem egyemberes feladat, összehozott egy másik szuper tehetséges emberrel, anyával, cukrásszal Morvay Petrával, - aki a Tortabolt mesés süteményeit készíti - hogy ketten készítsük el az esküvői tortáját. 

Így jött ez a lehetőség, amelyet azonnal felismertem, mint egy gyönyőrű alkalmi ruhát: ezt rám szabták, megveszem! A tortát elkészítettük, nagy sikere volt, sokat tanultunk belőle. Petrával ezentúl csak együtt készítünk esküvői tortákat (nemsokára lesz nevünk, logónk stb). A két Zsófi és Petra barátságát köszönöm és úgy tűnik, tényleg bízni kell az első benyomásban.

A tortára a virágokat a Lipodresch Cake Art készítette.

Szólj hozzá!

Címkék: Esküvői torta

A bejegyzés trackback címe:

https://drcukrasz.blog.hu/api/trackback/id/tr635443845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása